חדשות

INTERACTION "החשיכה" יוטיוברים בלייב במהלך לבזק

משה בנימין |  1
בזק. מהלך היוטיוברים (צילום יחסי ציבור)
קמפיין הפרסום החדש של בזק בו מככב גידי גוב בדמותו של "סמי הכבאי/ גידי WI-FI" נתמך במקביל בגזרת הסושיאל באמצעות חברת INTERACTION שהעלימה במקביל 8 יוטיוברים מובילים: אור יעקב, יוני טובים, עידן כרמלי, מרים מגדיאל, מיכאל ספיר, שקד דוד, אליאור בילוקס ואפק, באמצע שידור לייב ברשת. 
ההחשכה נעשתה רגע לפני עליית קמפיין הטלוויזיה, ובזמן שזה היה משודר עלו היוטיוברים עם סרטון חדש שחשף מה קרה בלייב, בו הסבירו שמדובר בקמפיין לקידוםהנתב Be ו-Be SPOT של בזק. "מדובר במהלך YouTube Live הגדול והראשון בישראל שמטרתו הייתה לייצר שיח הוליסטי בין הטלוויזיה לדיגיטל", אמרה מיכל רוזנטל, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בבזק. "בחרנו ביוטיוברים לא רק בגלל כוחם ברשת, אלא גם בגלל המהות - החשיבות של WiFi ואינטרנט חזק כחלק מהוויה שלהם. רצינו לעורר בהם את החשיבות לנושא ולייצר שיח ויראלי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מכירות?!
    בוב הבנאי 03/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה מכירות זה הביא?
    סגור