קצרצרים

רולדין משיקה את "לבבות אסתר" ותורמת לעמותת 'רוח נשית'

משה בנימין | 
לבבות אסתר רולדין (צילום צילום מסך)
רשת רולדין תשיק השנה, לצד אזני ההמן המסורתיות מאכל חג חדש שפותח יחד עם משרד הפרסום M&C Saatchi בשם "לבבות אסתר". העוגייה תשווק על רקע האווירה הנוכחית ברוח ההעצמה הנשית. בנוסף, עבור כל מכירה של מארז "לבבות אסתר" 'רולדין' תורמת 10 שקלים לעמותת "רוח נשית", המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.
צור גולן, בעלים משותף ומנהל קריאייטיב ב-M&C Saatchi: "קיבלנו בריף על מהלך חברתי לפורים, שורה אחת בבריף התייחסה לתקופה בה אנחנו נמצאים בהקשר של העצמה נשית וכו' ואני שמח שזאת התוצאה. אני שמח שזה הפיצוח כי זה חשוב, מרגש ובעיקר משמעותי, אני מאוד מקווה שעם ישראל יחבק את המאכל החדש והוא יהפוך למסורת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה