קצרצרים

אדידס ישראל משיקה את ה-Ultraboost 19 בקמפיין בשווי 6 מיליון שקל

משה בנימין | 
ליאונל מסי. אדידס (צילום יחסי ציבור)
אדידס ישראל משיקה את דגם ה-Ultraboost 19, מותג הנעל החדשה שנוצרה באמצעות חכמת ההמונים, בקמפיין שיעלה במדיה ויכלול גם פעילות מובילי דעה ומרוץ מיוחד, בהיקף השקעה כולל של כ-6 מיליון שקלים.
שמעון קייזרמן, סמנכ"ל השיווק של adidas ישראל: "מדובר בקמפיין בעל היקף ההשקעה הכי גבוה של המותג בישראל בשנים האחרונות. אחת הסיבות העיקריות לכך נובעת מתוך האמונה המוחלטת שלנו במוצר וביכולות שלו לספק את חווית הריצה הטובה והמקצועית ביותר". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה