קצרצרים

מותג הטיפוח קליניק מקים מתחמי פופ-אפ "אינסטגרמיים"

משה בנימין |  3
מתחם הפופ אפ של קליניק (צילום יחסי ציבור)
מותג הטיפוח הבינלאומי קליניק מקים מתחמי פופ-אפ "אינסטגרמיים" בשיתוף קניוני עזריאלי. המהלך הפיזי-דיגיטלי, שמנוהל על ידי סוכנות התוכן C, בהשקעה של כ-800 אלף שקל, יקדם את השקת Clinique iD - מוצר לחות בהתאמה אישית הראשון מסוגו בעולם. מתחם הפופ-אפ הראשון הושק בשבוע האפנה ולאחר מכן ינדוד ברחבי הארץ בקניוני עזריאלי.
מתחם הפופ אפ נבנה ברוח האינסטגרם ומציע 5 חללי צילום מעוצבים במיוחד עבור צילום באינסטגרם, בהשראת טרנדים עולמיים של חוויות פיזיות שנועדו עבור צילום ושיתוף באינסטגרם, כדוגמת מוזיאון הגלידה בסן פרנסיסקו וניו-יורק ו-happy place בלוס-אנג'לס ושיקאגו. כל חלל מעוצב בצבע אחר לפי המוצרים בסדרת Clinique ID החדשה, במסגרתה מושקות 5 מבחנות צבעוניות עם חומרים פעילים, אשר כל אחת מהן מציעה טיפול בדאגת עור שונה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיחקו אותה
    נדב 12/03/2019 20:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה מעולה
    סגור
  • 2.
    COOL (ל"ת)
    נויה 12/03/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מגניב מאד (ל"ת)
    דן 12/03/2019 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור