חדשות
מותג הטיפוח קליניק מקים מתחמי פופ-אפ "אינסטגרמיים"
מותג הטיפוח הבינלאומי קליניק מקים מתחמי פופ-אפ "אינסטגרמיים" בשיתוף קניוני עזריאלי. המהלך הפיזי-דיגיטלי, שמנוהל על ידי סוכנות התוכן C, בהשקעה של כ-800 אלף שקל, יקדם את השקת Clinique iD - מוצר לחות בהתאמה אישית הראשון מסוגו בעולם. מתחם הפופ-אפ הראשון הושק בשבוע האפנה ולאחר מכן ינדוד ברחבי הארץ בקניוני עזריאלי.
מתחם הפופ אפ נבנה ברוח האינסטגרם ומציע 5 חללי צילום מעוצבים במיוחד עבור צילום באינסטגרם, בהשראת טרנדים עולמיים של חוויות פיזיות שנועדו עבור צילום ושיתוף באינסטגרם, כדוגמת מוזיאון הגלידה בסן פרנסיסקו וניו-יורק ו-happy place בלוס-אנג'לס ושיקאגו. כל חלל מעוצב בצבע אחר לפי המוצרים בסדרת Clinique ID החדשה, במסגרתה מושקות 5 מבחנות צבעוניות עם חומרים פעילים, אשר כל אחת מהן מציעה טיפול בדאגת עור שונה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.שיחקו אותהנדב 03/2019/12הגב לתגובה זו2 0נראה מעולהסגור
-
2.COOL (ל"ת)נויה 03/2019/12הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.מגניב מאד (ל"ת)דן 03/2019/12הגב לתגובה זו4 0סגור