חדשות
סיפור חייו של זיו שילון בקמפיין חדש של 'אלטמן'
חברת אלטמן השיקה (יום א') קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון, קצין צה"ל שנפצע באורח קשה והצליח לשקם את חייו באופן מופתי. הקמפיין, באמצעות מנצ' מציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח את האתגר של תחרות "איש הברזל". הקמפיין הוא עבור המותג Cetilar של אלטמן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה