קצרצרים

עידו ברטל "עושה קולות" בקמפיין רשת חדש לספרייט

משה בנימין | 
עידו ברטל. ספרייט (צילום יחסי ציבור)
מותג המשקאות הקלים ספרייט ממשיך את שיתוף הפעולה עם יוצר התוכן עידו ברטל בפרויקט בהובלת אנשי התוכן של אגף השיווק של קוקה-קולה ישראל
הקונספט של הפרסומת החדשה להמחשת ה-Lemon effect של ספרייט, מגיע מעולם ה-ASMR - Autonomous Sensory Meridian Response, הטרנד החדש שהפך ל"משהו" בעולם ומוגדר כ"תחושת העונג שנוצרת מהאזנה לצלילים בתדר מדויק". הטרנד שהחל בסין כבש את העולם ומילא את הרשת בסרטונים הכוללים לחישות לתוך מיקרופון רגיש במיוחד ופוקוס על סאונד הבוקע מנקישות על חפצים, מגע ואפילו אכילה או שתיה של מוצרים שונים.
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה