קצרצרים

דנה פולק-אולשר מפז נבחרה לאשת השיווק של מרץ 2019

משה בנימין | 
דנה פולק אולשר (צילום מיכאל טיופול)
דנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז, נבחרה לאשת השיווק של חודש מרץ 2019. איגוד השיווק הישראלי בחר בפולק-אולשר בזכות "הצלחת מהלך הובלת הנוחות לעידן הדיגיטלי והפיכת מאות אלפי לקוחות ללקוחות נאמנים באמצעות אפליקציית Yellow". 
"בתוך זמן קצר מעליית הקמפיין" מציינים באיגוד השיווק, "נרשמו למעלה מ-265 אלף הורדות עם שבירת כל שיאי ההעדפה (עם 41%) ומיצובו כמותג עדכני וחדשני". פולק-אולשר היא מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה בפז מזה כ-4 שנים. לפני תפקידה הנוכחי, שימשה כמנהלת שיווק yellow בפז, מנהלת תחום בשיווק בורגראנץ' ובתפקידי ניהול לקוח במקאן אריקסון ורגב-קויצקי.
 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה