קצרצרים

טפרברג במהלך לחג: סדרת בקבוקים וקמפיין בהשראת "הוואטסאפ המשפחתי"

משה בנימין |  1
יקב טפרברג (צילום יחסי ציבור)
יקב טפרברג יוצא במהלך שיווקי לקראת הפסח, תחת הקונספט של "הוואטסאפ המשפחתי". במסגרת המהלך  יושק קמפיין סרטוני אנימציה ותושק סדרת בקבוקי יין עם תוויות במהדורה מוגבלת, המתבססות על השיחות בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות, בהשקעה שנאמדת בכ-3 מיליון שקלים. לצורך המהלך אותרו "משפחות מעוררות השראה", ששיחותיהן בוואטסאפ עובדו לתסריטים לסרטוני אנימציה המגוללים את סיפורן של המשפחות.
רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של היקב: "טפרברג הוא יקב משפחתי בעל 5 דורות לאהבת יין. ליבת המותג הוא ערך המשפחה האמיתית ולכן אנחנו בוחרים ליצור תוכן ייחודי ומעניין בנושא משפחות אמיתיות על רגעים מצחיקים, עצובים, מביכים ומרגשים אשר עוברים עליהם ומייצרים רגש אצל הצרכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בבקשה תגידו שמדובר באחד באפריל (ל"ת)
    כורם 02/04/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור