קצרצרים

ערן ניר ישפוט בתחרות הגולדן דראם בסלובניה

משה בנימין | 
ערן ניר (צילום יחסי ציבור)
מנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם BBDO, ערן ניר, ישפוט בתחרות הפרסום האירופאית, Golden Drum, הנערכת מדי שנה בסלובניה. התחרות מציינת השנה 26 שנים להיווסדה ותערך בעיר החוף פורטרוז שבסלובניה, בין התאריכים 17-18 באוקטובר 2019. תחרות ה-Golden Drum תחולק ל-2 חלקים אשר יישפטו על ידי שתי אספות שופטים נפרדות: Why ו-What. כל קטגוריה תענה בהתאמה על השאלות לשם מה העבודה או המהלך יצא לפועל, ומה היא. ה-What יבחן עבודות על פי פרמטר של פתרון בעיות ויישום, בעוד שה-Why יחפש אחר הרציונל.
ניר ישפוט בקבוצת ה-WHY תחת הקטגוריות: בניית מותג, אקטיביישן, אנטרטיימנט, חדשנות, פולקלור מקומי ופרובונו. ניר שפט בעבר בפסטיבל הפרסום 'יורובסט', פסטיבל New-York NYF וכן הוא משמש כחבר קבוע באקדמיה הבינלאומית למדעים ואומנויות בדיגיטל (IADAS) במסגרתה שופט זו השנה הרביעית בתחרות WEBBY. "לצד אחריות עצומה זה אתגר אדיר לבחור את עבודות הקריאטיב המובילות באירופה ובמזה"ת, כמו גם לקבל פרספקטיבה על טרנדים ומגמות בפרסום מקולגות מרחבי העולם, מבטיח להמשיך ולייצג את המשרד והענף בכבוד", כך לדברי ניר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה