חדשות

ערן זרחוביץ' מוביל קמפיין חדש למנויי פיס

משה בנימין |  1
ערן זרחוביץ בפרסומת למנויי פיס (צילום יחסי ציבור)
ערן זרחוביץ', כוכב ארץ נהדרת, יוביל את הקמפיין החדש למנויי מפעל הפיס תחת הכותרת: "מנוי פיס - או שתזכו או שתרוויחו". הקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO הוא יריית הפתיחה של מפעל הפיס שצפוי לשים את מנויי הפיס במרכז הפעילות הפרסומית ב-2019, על רקע הקמת מועדון הטבות ללקוחות.
דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס: "בנינו מוצר חדש בו אתה מרוויח כבר מהרגע הראשון והיופי שכל אחד יכול להיות מנוי. יש את הריגוש בזכייה גדולה ויש הטבות מאוד אטרקטיביות ביום יום. אין כזה מוצר בארץ ובעולם  ואנחנו מייצרים תקדימים שפוגשים את הצרכן בדיוק במקום שרלוונטי לו - למעשה כבר במימוש הטבה אחת בחודש, ניתן לכסות את עלות המנוי כולו".
 

קרדיטים
סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום מפעל הפיס: דפנה נעים שאול
מנהל אגף קשרי לקוחות: אילן דרור
מנהלת מחלקת הפרסום מפעל הפיס: חמי פדן
משרד הפרסום : גיתם
מנכ"לית משותפת: קרן בכר אמיתי
מנהל קריאייטיב ראשי: ערן ניר
סמנכ"ל קריאייטיב: שרון רפאל
סמנכ"ל לקוחות: גלי שטרקמן
חברת הפקה: מיאלמה
במאי: יונתן גורפינקל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנויי פייס זה שקר אחד גדול
    יקיר 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ככה עשיתי מנויי ליפני שנתתים וחצי שזה בתאריך 01.08.17 לאחר שהובטח הבטחות עים זה באתר שלהם ועים זה בפייסבוק בדף שלהם אז שבחרתי מספרי מנויי נתנו לי בכונה לא דיוחו לי שמספרים שבחרתי היהו בעבר של מישהו או מישהי ואז מיתברר שמספרי המנויי שלי נימצאים ברשימה שחורה שזה אומר שמספרים אלה לא היראו זכיות גדולות כלל אז ביקשתי שיבררו עים מספרי המנויי שלי נימצאים ברשימה שחרוה או משהו דומה אז נאמר לי ברגע שאנחנו נותאים את המספר המנויי המשומש אז ישר מוצאים את מספר מנויי מהרשימה כך נאמר לי אך גיליתי שעדין המספרים שלי נימצאים ברשימה שחורה ועושים מה שבא להם לא מספיק גובים מימני כסףף עכשון יש להם חוצפה לעשות מה שבא להם מיתברר שהגרלה של מנויי הפייס מיתבצע כך יש גלגל שמיסתובב ועליהם רשומים כול מספרי המנויי ואז ברגע שמתחיל ההגרלה אז לוחצים שם על כפתור ואז הגלגל מיסתובב ואז עוצר על מנויי או כמה מנויים זה תלוי איך הם עושים את זה אז מיתברר וגיליתי שמספרים שלי כלל לא נימצאים ברשימה של אותה הגרלה ולאחר שפניתי מהמוקד הפלאפון אמרו ששלחו לך איימל מהפניות הציבור ואמרו ששלחו לי איומים ונאמר לך שאין כזה רשימה שחורה
    סגור