קצרצרים

ליימן שליסל בקמפיין "מרפסות" בתל אביב ברוח הבחירות

משה בנימין | 
ליימן שליסל (צילום יחסי ציבור)
בשיאו של שבוע הבחירות בישראל, חברת ליימן שליסל, מיבואניות המזון הגדולות בישראל יצאה בקמפיין שבמסגרתו תלתה בשבוע האחרון על מרפסות בתים ברחבי תל אביב שלטים עם סיסמאות בחירות התואמות את המותגים שבבעלותה. מאחורי הרעיון עומד משרד הייעוץ התקשורתי יוניק. 
במסגרת הקמפיין נתלו שלטים עם סיסמאות כגון, "חזקים מול ארגון הגרעין" (עבור קליית גת), "דואגים לכל השכבות" (עבור לואקר), "מבטיחים תוצאות תוך 2:30 דקות" (עבור הוטפופ) ו"משריינים מקום לנקודה הוורודה" (עבור מנטוס). 



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה