קצרצרים

'טיב טעם' בקמפיין פסח: בשילוב זוג להט"ב בשולחן החג

משה בנימין |  1
פרסומת טיב טעם (צילום יחסי ציבור)
רשת טיב טעם עולה עם קמפיין פסח באמצעות באומן בר ריבנאי תחת הקו הפרסומי של "החופש לבחור". בקמפיין משולב זוג להט"ב, אוהד נורי ורועי אמויאל, זוג אמיתי שחי יחד ומגדלים את בנם ובתם, שהביאו לעולם באמצעות הורות משותפת. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, בהיקף פעילות של כמיליון שקל.
יוסי שלו סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם: "כרשת המציעה, מגוון ייחודי של מוצרי מזון איכותיים מהארץ והעולם. ושהמסר העיקרי שלה הוא "החופש לבחור" זאת הזדמנות מצוינת להזמין את עם ישראל לחגוג יחד עם המשפחה את חג הפסח (חג החירות) ברוח הליברליות וללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר". 

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרטון מצוין
    אור 19/04/2019 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד על הרעיון המקורי ועל הביצוע המעולה. שיהיה לנו חופשי תמיד :)
    סגור