קצרצרים

ההשקות המנצחות של איגוד השיווק: Be, ויסוצקי, yellow ו-Tyto

משה בנימין | 
שופרסל Be (צילום צילום מסך)
איגוד השיווק הישראלי בחר ב-Be, רשת הפארם החדשה של שופרסל, ויסוצקי – DRINK & EAT, אפליקציית Yellow ו-שירות טייטו Tyto של כללית להשקות המנצחות ברבעון האחרון של 2018. 
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "4 המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה