חדשות
ההשקות המנצחות של איגוד השיווק: Be, ויסוצקי, yellow ו-Tyto
איגוד השיווק הישראלי בחר ב-Be, רשת הפארם החדשה של שופרסל, ויסוצקי – DRINK & EAT, אפליקציית Yellow ו-שירות טייטו Tyto של כללית להשקות המנצחות ברבעון האחרון של 2018.
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "4 המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה