קצרצרים

בלאנקו בקמפיין לביטוח GO של 'הכשרה חברה לביטוח'

משה בנימין |  2
GO הכשרה ביטוח (צילום יחסי ציבור)
הכשרה חברה לביטוח עלתה בקמפיין לפלטפורמה הדיגיטלית הכשרה GO, המאפשרת רכישת ביטוח רכב כולל חיתום אונליין. הקמפיין, באמצעות בלאנקו בניהולו של אביתר סדון, יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל בהיקף מוערך של כ-3 מיליון שקלים. 
הילה פלדמן גרא, מנהלת שיווק הכשרה חברה לביטוח: "הכשרה חברה לביטוח הרימה את הכפפה והובילה מהפיכה של ממש בכל האמור בשירותי פוליסות ביטוח דיגיטלי לרכב, עם השקת מותג הביטוח הדיגיטלי GO. החברה צפויה להרחיב את מוצריה תחת המותג, כאשר בעתיד הלא רחוק קהל לקוחותינו יוכל לנהל את מגוון פוליסות הביטוח שלו במקום אחד, באמצעות האפליקציה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכשרה
    בדיחה 18/04/2019 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הבדיחות המצחיקות זאת "חברת" הכשרה
    סגור
  • 1.
    המצחקקת
    המצחקקת 18/04/2019 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת מנהלת שיווק של דוכן פלאפל, אחת הנשים הרדודות והטיפשות ביקום. כולם יודעים מדוע היא שם והמבין יבין...
    סגור