חדשות
בלאנקו בקמפיין לביטוח GO של 'הכשרה חברה לביטוח'
הכשרה חברה לביטוח עלתה בקמפיין לפלטפורמה הדיגיטלית הכשרה GO, המאפשרת רכישת ביטוח רכב כולל חיתום אונליין. הקמפיין, באמצעות בלאנקו בניהולו של אביתר סדון, יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל בהיקף מוערך של כ-3 מיליון שקלים.
הילה פלדמן גרא, מנהלת שיווק הכשרה חברה לביטוח: "הכשרה חברה לביטוח הרימה את הכפפה והובילה מהפיכה של ממש בכל האמור בשירותי פוליסות ביטוח דיגיטלי לרכב, עם השקת מותג הביטוח הדיגיטלי GO. החברה צפויה להרחיב את מוצריה תחת המותג, כאשר בעתיד הלא רחוק קהל לקוחותינו יוכל לנהל את מגוון פוליסות הביטוח שלו במקום אחד, באמצעות האפליקציה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.הכשרהבדיחה 04/2019/18הגב לתגובה זו0 0אחת הבדיחות המצחיקות זאת "חברת" הכשרהסגור
-
1.המצחקקתהמצחקקת 04/2019/18הגב לתגובה זו0 0זאת מנהלת שיווק של דוכן פלאפל, אחת הנשים הרדודות והטיפשות ביקום. כולם יודעים מדוע היא שם והמבין יבין...סגור