קצרצרים

"דבר עם הסוכן": לשכת סוכני הביטוח בקמפיין חדש עם דידי הררי

משה בנימין | 
דידי הררי (צילום יחסי ציבור)
לשכת סוכני הביטוח עולה היום (א׳) בקמפיין פרסום חדש בכיכובו של דידי הררי, תחת הסיסמא "דבר עם הסוכן שלי". הקמפיין, באמצעות הביילינים בשווי של כחצי מיליון שקל יעלה בשלטי חוצות, רדיו ומדיה חברתית. 
ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "מטרת הקמפיין החדש שלנו היא לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן לבין שירות ישיר של חברת ביטוח. המסר משדר שקט נפשי של המבוטח שיש לצידו אוטוריטה בתחום הביטוח שהוא יכול להישען עליה ולהיעזר בה והיא תנהל עבורו את התביעה על הצד הטוב ביותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה