חדשות
Be של שופרסל ו-Tyto של כללית: ההשקות המנצחות של 2018
איגוד השיווק הישראלי הכריז היום (יום ב') במסגרת כנס החדשנות השנתי שלו על ההשקה המנצחת של 2018. השנה, זכו במקום הראשון 2 השקות: Be רשת הפארם מבית שופרסל ושירותי בריאות כללית עבור השקת שירות טייטו - Tyto. במקום השני זכה כאן תאגיד השידור הישראלי על השקת מונדיאל 2018 בדיגיטל.
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "3 המהלכים שזכו בפרס ההשקה המנצחת של שנת 2018 - טייטו, Be והשקת מונדיאל 2018 בדיגיטל של כאן הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.Be? אתם ליצנים?דני 05/2019/29הגב לתגובה זו0 0חדשנות? לכו לראות את הדוחות של שופרסל. אסטרטגיה כושלת ואפס חדשנותסגור
-
1.על איזה חדשנות be מדבר ?..אחד שמבין בחדשנות 05/2019/28הגב לתגובה זו0 0105 מיליון שקל ו 0 חדשנות ... בסכום כזה הייתי מצפה לפיתוח חדשני .. שופרסל רחוקים שנות אור מטכנולוגיה וחדשנות . אבל רגע אנשי שיווק שלהם זה החדשנות אז מזל טוב לאנשי השיווק :)סגור