קצרצרים

Be של שופרסל ו-Tyto של כללית: ההשקות המנצחות של 2018

משה בנימין |  2
שופרסל Be (צילום צילום מסך)
איגוד השיווק הישראלי הכריז היום (יום ב') במסגרת כנס החדשנות השנתי שלו על ההשקה המנצחת של 2018. השנה, זכו במקום הראשון 2 השקות: Be רשת הפארם מבית שופרסל ושירותי בריאות כללית עבור השקת שירות טייטו - Tyto.  במקום השני זכה כאן תאגיד השידור הישראלי על השקת מונדיאל 2018 בדיגיטל. 
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "3 המהלכים שזכו בפרס ההשקה המנצחת של שנת 2018 - טייטו, Be והשקת מונדיאל 2018 בדיגיטל של כאן הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Be? אתם ליצנים?
    דני 29/05/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשנות? לכו לראות את הדוחות של שופרסל. אסטרטגיה כושלת ואפס חדשנות
    סגור
  • 1.
    על איזה חדשנות be מדבר ?..
    אחד שמבין בחדשנות 28/05/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    105 מיליון שקל ו 0 חדשנות ... בסכום כזה הייתי מצפה לפיתוח חדשני .. שופרסל רחוקים שנות אור מטכנולוגיה וחדשנות . אבל רגע אנשי שיווק שלהם זה החדשנות אז מזל טוב לאנשי השיווק :)
    סגור