קצרצרים

איסתא משיקה שפה תקשורתית חדשה בקמפיין עם אדלר חומסקי

משה בנימין |  1
קמפיין איסתא 2019 (צילום צילום מסך)
חברת התיירות איסתא ישראל משיקה השבוע שפה תקשורתית חדשה בקמפיין שיעלה לטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות אדלר חומסקי, תחת הכותרת "עובדים בשבילך". בנוסף, לראשונה מזה 12 שנים תחליף איסתא את הלוגו ללוגו בעל אייקון המזוהה עם האותיות I ו- א' (Issta / איסתא), האות המובילה בעברית ובאנגלית של שם המותג. את הקמפיין החדש יוביל השחקן יניב פולישוק. 
אסף גורן, מנכ"ל איסתא: "שוק התיירות עבר מהפיכה של ממש עקב נגישות המידע. היתרון של איסתא הוא בכלל המעטפת שהיא מציעה ללקוח, מהמוצרים, דרך צינורות ההפצה (סניפים, טלפון ואינטרנט) ועד הלווי בעת השהיה בחו"ל בחופשה".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקשיבו.. לא נעים שזה מוצר של אדלר
    שרון 02/06/2019 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איגואנה הכי מסמלת חופש.. התביישתי
    סגור