קצרצרים

טבע יוצאת בקמפיין לשימוש נבון בתרופות וחושפת עיצוב גלובלי

משה בנימין |  1
טבע (צילום יחסי ציבור)
יצרנית התרופות הישראלית טבע יוצאת בקמפיין הסברתי לשימוש נבון בתרופות וחושפת את העיצוב הגלובאלי החדש של אריזות מוצריה. בקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל נבחרו סיטואציות משפחתיות יומיומיות אשר מדגימות את החשיבות של הרחקת תרופות מהישג ידם של ילדים, תוך המלצה, למשל, לאחסנן במקום יבש וחשוך ולא בחדר האמבטיה - שבו יש לחות גבוהה, העלולה לפגוע בתכשירים.
אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח-תיכון ואוקראינה: "במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל. כחברת תרופות ישראלית-גלובאלית, שלה ארון התרופות הגדול בעולם, אנו מכירים בחשיבות הרבה שיש לשימוש נבון בתרופות, ועד כמה העלאת מודעות לאחסון בטוח ואחראי של תרופות נחוצה בישראל. כולנו מודעים לסיכון שבשימוש לא זהיר בתרופות, אך במציאות היומיומית הלחוצה, לעיתים נדרשת יותר תשומת לב ומודעות למיקום אחסון התרופות הנכון בבית." 


 











תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אליעד יא מלך!!!!! (ל"ת)
    אר פי ג'י 11/06/2019 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור