קצרצרים

מרצדס יוצאת בקמפיין Urban Showroom

משה בנימין | 
מרצדס (צילום יח"צ)
מרצדס-בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין The Urban Showroom באמצעות No No No No No yes של גדעון עמיחי, בתקציב של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין ילווה אירוע השקה של מספר דגמים חדשים באולם תצוגה אורבני "שייתן פרשנות להווי התל אביבי" לדברי החברה. 
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי "מותג מרצדס פונה בשנים האחרונות יותר ויותר ללקוחות צעירים. בדגמים, בשפה וגם במחירים. החלטנו שהגיע הזמן לעשות צעד נוסף קדימה במותג ולשחרר את העניבה. לראשונה אנו מציגים את האיכות והיוקרה של מרצדס לצד הוויה תל אביבית משוחררת, צבעונית וצעירה ועם כל הכבוד לS-Class, לתת כבוד ללקוחותינו הצעירים שיותר ויותר בוחרים במרצדס כאלטרנטיבה ראשונה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה