חדשות
קמפיין שפיטה ל-TERMINAL X רושם מיליון צפיות בסופ"ש
קמפיין חדש של אתר האופנה הישראלי TERMINAL X בכיכובה של שפיטה (הפיינליסטית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון') שעלה ביום חמישי בערב רשם כבר כמיליון צפיות. הקמפיין כלל הפקה מחודשת ומלאה לשיר "אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק", בעיבודו של עופר מאירי (מטרופולין) וקליפ בבימוי בן בכר, שביים את טקס האירוויזיון בת"א בחודש שעבר. מונה הצפיות כולל את יוטיוב (700K) והיתר בעמוד הפייסבוק של הזמרת. במהלך השתתפה גם חברת התוכן השיווקי Peach.
מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: "אחרי שנתיים של עבודה מאומצת לשנות את חוקי המשחק בישראל, החלטנו להעביר את מסר המהפכה בעזרת דמות שהיא בעצמה מהפכנית, בינלאומיות וחדשנית. בדיוק כמו המותג שלנו. את המהפכה התחלנו ביצירת סטטוס קוו בישראל של משלוח בחינם מהיום למחר וזה המסר שמוביל את המהלך הפרסומי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חבל שלא אומרים ששמו על זה ארגזים של כסף בקידוםלא אומרים את כל האמת 06/2019/10הגב לתגובה זו0 0וככה זה הגיע למיליון צפיותסגור
-
פטפטן משועמם אתה. ואתה יודע את זה. (ל"ת)לאקי לוק 06/2019/10הגב לתגובה זו1 1סגור
-
שפיטה היא דמות ויראלית. הכסף שנדרש היה להוציאויראליות זה שם המשחק 06/2019/10הגב לתגובה זו2 0על קידום ופרסום מצומצם ביחס לכל קמפיין אחר. ההשקעה היתה בקליפ ובקונספטסגור
-
1.אין כמו שפיטהעידן 06/2019/10הגב לתגובה זו5 0דמות שכולה השראה והעצמה. אומנית פנומנלית. איזה קליפ נהדר. פחות אהבתי את המסחור אבל ברור לי שאלו חוקי המשחק החדשים .סגור