חדשות

אלפי שיתופים ו-4 מיליון צפיות למיזם הפרו-בונו "חלאסרטן"

משה בנימין |  3
חלאסרטן באופרה (צילום צילום מסך)
לאחר שבוע וחצי של פעילות למהלך "חלאסרטן" ההתנדבותי של עמותת מרכז טל (משפחת יעקובסון) עבור צעירים שחלו בסרטן, נתוני הפעילות שנאספו מראים שהקמפיין הגיע למעל 2 מיליון אנשים (יוניקים) באופן אורגני. הקמפיין שותף כ-3,000 פעמים עם יותר מ-4 מיליון צפיות. אחוז המעורבות (צפייה, שיתוף, תגובה, לייק) של הקמפיין עומד על כ-80%.
בכל יום 10 צעירים בישראל בגילאי 18-44 מתבשרים שהם חולים בסרטן. ועדיין, מערכות הטיפול והתמיכה במדינה לא מכירות בקטגוריית הגיל הזו כאוכלוסייה בעלת צרכים ייחודים. כדי להעלות מודעות לנושא, עלה הקמפיין יוצא הדופן בשבוע המודעות הראשון בישראל לצעירים חולים ומחלימים מסרטן, אותו מוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. תחת הקונספט של #הסרטן_שתקע_אותי, צעירים חולי סרטן ומחלימים, אושיות  רשת, שחקנים, זמרים, יוטיוברים ועוד העלו סרטים ש"נתקעים" באמצע הפעולה להמחשת החיים שנתקעו לאותם חולים צעירים. 
 
קרדיטים:
מנכ"ל באומן בר ריבנאי: בן מוסקל
מנהל קריאייטיב ראשי: ירון פרל
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
ארטדיירקטורית: גלי דיבון
סופרוויזרית: מורן דרזי
ניהול לקוח: אדווה אביעד
מנהלת אסטרטגיית מדיה: רונית שקל
צלם וידאו / עורך משרד: ליהו פורת
סטודיו: רוברט מיזיבקובסקי
בן חורין אלכסנדרוביץ׳:
מנכ״לים: טל אלכסנדרוביץ׳ ואיתי בן חורין
מנהל המחלקת הציבורית: עמית מלניק
ראש הצוות: אורטל אליאס
יועצת תקשורת: יובל מור
צוות עמותת מרכז טל:
יענק'לה וזוהר יעקובסון - מייסדי העמותה
שירה קופרמן – מנכ"לית עמותת "מרכז טל" ומנהלת המיזם "חלאסרטן"
סער אמיר – סמנכ"ל קשרי חוץ ופיתוח משאבים – עמותת "מרכז טל"
שני אדלשטיין – מנהלת תפעול והסברה – עמותת "מרכז טל"

צוות חלאסרטן:
עדי מוג'ה – מנהלת שיווק ואסטרטגיה
יפעת מור – מנהלת קהילה ורשתות חברתיות
שרון שנער – קופי, מנהלת תוכן אתר "חלאסרטן"
לירן רוזן (חברת Anova) – תפעול אתר "חלאסרטן
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלניק! (ל"ת)
    ציטרין 07/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המטרה ראויה מאוד. הרעיון כמעט ונחמד. הביצוע כושל.
    אוחנה 07/2019/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם למשל היו עושים את זה בלייב, בלי שהאנשים בקהל ידעו למה האופרה נפסקת - האימפקט (כולל תגובות הקהל) - היה הרבה הרבה יותר חזק.
    סגור
  • זה מה שהיה, אידיוט. (ל"ת)
    עדינה 08/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור