קצרצרים

מהלך AIG LOW COST הוא הזוכה בפרס ההשקה המנצחת

כתבי אייס | 
קמפיין AIG עם מריאנו אידלמן (צילום מסך)
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכה בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של שנת 2019 על מהלך ההשקה של AIG - AIG LOW COST. בנימוקי השופטים נכתב כי "שוק ביטוחי הרכב בישראל הוא תחרותי מאד, שבמהלך השנה האחרונה עבר טלטלה חזקה שבאה לידי ביטוי בפרסום ישיר לקהל של חברות מסורתיות שעד כה לא פעלו בשוק זה, שינוי בהתנהגות הצרכן, שמעוניין במוצר המותאם אישית לצרכיו והלגיטימציה שמקבל עולם ה'לואו קוסט', אשר מתחיל להתפתח לתחומים חדשים ויוצא מעולמות התיירות והתעופה. על רקע שינויים אלה, משיקה AIG את השירות AIG LOW COST ומאפשרת לצרכן הישראלי, לראשונה בישראל, לבחור מבין מגוון מסלולים כמה לשלם ועל מה לשלם בביטוח הרכב, וכל זאת על פי הרגלי הנהיגה שלו. החדשנות בביטוח ה-LOW COST של AIG היא בראש ובראשונה, הבאת מודל הלואו קוסט משווקים שונים אל תוך שוק ביטוח הרכב, מודל שאף מותג לא השתמש בו".
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "השקת שירות AIG LOW COST הוכיחה כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה, ולמעלה מזה - לשנות את הערך המוצע לצרכן בשוק שלם. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה