קצרצרים

אלין כהן תוביל קמפיין פרסום למותג SEVEN של אופטיקנה

כתבי אייס | 
אושיית הרשת ובעלת מותג האיפור, אלין כהן, נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום החדש של מותג המשקפיים SEVEN מבית אופטיקנה. המהלך כולל בתוכו קליפ ייעודי שצולם בכיכובה של כהן שמציג לראשונה את ביצועיה בשירה. על המהלך חתומה חברת התוכן PEACH כאשר את השיר כתב, הלחין המפיק המוזיקלי ג'ורדי. המהלך נועד לקדם את המותג SEVEN - קולקציה המכוונת לבני הנוער בישראל בקונספט של 7 חטאים.
הקמפיין יעלה בשלטי חוצות וביוטיוב. צבי פלוטניצקי, סמנכ"ל לקוחות ב-peach: "אנחנו גאים ב-peach להמשיך ולטפח יוצרי תוכן תוך חיבור לערכים, הסיפור ותובנות של מותגים מסחריים במטרה אחת ברורה לייצר ערך וחוויה עבור קהל היעד הרלוונטי. כבוד גדול למותגים  שמבינים את העוצמה במהלכים אלו".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה