קצרצרים

חברת א.ג.ת.ד יוצאת במהלך שיווקי לקידום הבירה לצעירים WILDER

משה בנימין | 
ווילדר (צילום יחסי ציבור)
חברת א.ג.ת.ד יוצאת במהלך שיווקי לקידום WILDER מותג בירה חדש מספרד המיועד לקהל צעיר. הבירה תשווק באמצעות ווילדר, בובה ג'ינג'ית שדמותה פותחה על ידי קורן וויס ממשרד הפרסום הג'ינג'י ומאופיינת כ"גברבר ישראלי שחצן ואדום שיער" שמופיע על תוויות הבירה החדשה. לציור הדמות של ווילדר גויס אמן הגרפיטי FRENEMYLIFE.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה