קצרצרים

סמסונג ישראל עולה בקמפיין Do What You Can`t עם ליאו ברנט

משה בנימין | 
סמסונג ישראל (צילום צילום מסך)
סמסונג ישראל עולה השבוע עם קמפיין מותג חדש תחת המסר: Do What You Can`t. הקמפיין החדש שצולם בארץ מציג 3 סיפורים של ישראלים פורצי גבולות, בהם האצן העיוור בז'ה נבבה. בסרט נוסף מככבת גולשת הלונגבורד, קטיה קרסנר, שייסדה את Longboard Girls Crew Israel, קהילה לקידום נשים בענף הסקייטינג בישראל. 
"אנו גאים להציג את הקמפיין החדש עם אמירה שהיא הרבה יותר מסלוגן" אמר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל. "המסר Do What You Can't מייצג את הנרטיב המוביל של המותג  שלנו - לאפשר ללקוחות שלנו לפרוץ גבולות ולעשות את הבלתי אפשרי". 

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה