קצרצרים

קמפיין חדש לטיב טעם - לרגל חגיגות חברי מועדון הלקוחות שלה

כתבי אייס | 
סניף טיב טעם (צילום אסף לב)
רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין חדש לרגל חגיגות חברי מועדון הלקוחות שלה. הפעילות תלווה בקמפיין בהשקעה של כ-700 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הכותרת: "יש דברים שרק חברי מועדון מקבלים", ויכלול פרסום אינטנסיבי ברדיו, באתרי אינטרנט מובילים, ברשתות החברתיות, פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים. בנוסף, יעלה קמפיין ממוקד במגזר הרוסי באמצעות משרד הפרסום נובי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה