קצרצרים

מהלך "מרשם פתוח" יוצא לדרך בקמפיין בקולנוע ובדיגיטל

כתבי אייס | 
בקבוק תרופות (צילום Istock)
לקראת השלמת הטמעת חוק מרשם פתוח בבתי המרקחת של קופות החולים, יוצאת הסתדרות הרוקחים בקמפיין הסברה לציבור הרחב. חוק מרשם פתוח יאפשר לכל לקוח לקבל את מרשמיו בכל בתי המרקחת בישראל ללא תלות בקופה אליה הוא שייך. הקמפיין מתחיל דווקא בבתי הקולנוע של yes פלאנט מתוך מטרה "לתפוס" את ההורים למשפחות צעירות הנמצאים בהם במהלך הקיץ.משרד בן חורין אלכסנדרוביץ שליווה את מהלך חקיקת החוק, מוביל גם את מהלך ההסברה הנוכחי לציבור בתשדירים בקולנוע ובפעילות דיגיטל משלימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה