חדשות

הרשות לפיתוח הגליל יוצאת בקמפיין לעידוד תיירות

משה בנימין | 
הרשות לפיתוח הגליל (צילום יחסי ציבור)
הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יוצאים בקמפיין "חופשה בגליל" לעידוד התיירות בצפון. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום  שניידרמן-צופן שעלותו נאמדת ב-300 אלף שקלים יכלול פעילות דיגיטל נרחבת, תשדירים בטלוויזיה בפריים טיים ושלטי חוצות על אוטובוסים בגוש דן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה