קצרצרים

תקציב הפרסום של 'פארק עתידים' עובר למשרד חברון זלצמן

משה בנימין | 
פארק עתידים (צילום יחסי ציבור)
תקציב הפרסום של מתחם העסקים בתל אביב פארק עתידים עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן. לאחרונה עבר הפארק תהליך מיתוג מחדש, ובימים אלו התפרסם קמפיין השקה לשפה החדשה תחת המסר: "לחברות שיוצרות את העתיד". גבי זלצמן, מנכ״ל-שותף במשרד הפרסום: "נפלא לקלוט אצלנו לקוח שנמצא בתהליך התחדשות ויצירה ולהיות שותפים לדרך ולהצלחות שבדרך". 
איה רואש טייבלום, מנהלת שיווק פארק עתידים: "המיתוג החדש לפארק, במקביל להתחדשות הפארק ופעילויות לקהילה העסקית, הם האתגר הגדול שעומד בפנינו ואנחנו שמחים שבחרנו שותף אמיתי - חברון זלצמן". קמפיין הפרסום יתמקד בדיגיטל ובשילוט גשרים בגוש דן.       
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה