קצרצרים

תקציבי יח"צ חדשים לאולמדיה בתחומי נדל"ן, ביטוח ולייף סטייל

כתבי אייס | 
אורן בסון (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור והניו מדיה אולמדיה מרחיב את פעילותו מעבר להיי-טק וטכנולוגיה. באחרונה צירף מספר תיקים חדשים, בהם של חברת 'גלריה' המשווקת נכסי נדל"ן בפולין; חברת 'פוליסי צ'ק' הדואגת לתיקון עוולות בביטוחים פנסיוניים וביטוחים רפואיים; 'באלבית' המתמחה בניהול והשכרת נכסים לטווח קצר; 'מוד קוסמטיקס' - יבואנית מותג הטיפוח האיטלקי Jean Paul Myne; וחברת 'פורום טק' המתמחה בייצור ושיווק מכשור דנטלי.
אולמדיה מתמחה בתחום ההי-טק, האינטרנט והטכנולוגיה, ובין לקוחותיו: לנובו, בוקינג.קום, פיליפס, מטריקס, היטאצ'י, קלאודינרי, SAP, פורסקאוט, לנדא, LogMeIn, קומוולט, דאטהבנק ועוד. אורן בסון, מנכ"ל המשרד: "אנו נמצאים בתנופה בגיוס לקוחות ממגוון מגזרי פעילות, כאשר לרובם אנו מספקים 360 מעלות של פתרונות בעולם יחסי הציבור והדיגיטל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה