קצרצרים

תקציב מתחמי הקניות של 'מבנה' יטופל ב- Exactive

משה בנימין |  2
מבנה מתחמי קניות (צילום יחסי ציבור)
משרד הפרסום Exactive בבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של מתחמי הקניות של חברת הנדל"ן מבנה.
גליה עובדיה, מנהלת הפרסום של מתחמי הקניות של 'מבנה': "חיפשנו משרד שידע לתת תמיכה להיקף הפעילות המשמעותי של חטיבת מתחמי הקניות של הקבוצה בכלל ערוצי המדיה, תוך מתן דגש על ערוצי הדיגיטל. מורן שרוני, מנהלת התקשורת השיווקית של הקבוצה: "משרד הפרסום sabio מטפל בשנים האחרונות וימשיך לטפל בתקציב הפרסום של קבוצת "מבנה", המתמחה בייזום, בתכנון ובהקמה של נדל"ן מניב. העבודה עם sabio כוללת בין היתר מיתוג פרויקטים, קמפיינים תדמיתיים ועבודה שוטפת לקידום ולתקשור נכסים מניבים, שהם העיסוק העיקרי של הקבוצה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע לכם אלופים! (ל"ת)
    רינת שמחיוף 22/09/2019 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי אלה?
    מי? 22/09/2019 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה תקציב של שקל וחצי שווה אייטם?
    סגור