קצרצרים

סוגת מעמיקה שת"פ עם יצרני תוכן ומשפיענים מתחום הקולינריה

משה בנימין |  2
סוגת (צילום יחסי ציבור)
בהתאם למגמה הרווחת ולאחר שנים של שיתופי פעולה קולינריים עם שפים ובלוגרים בישראל, סוגת, בהובלת מנהלת השיווק יעל פודולסקי, תעמיק אסטרטגית את שיתופי הפעולה עם יצרני תוכן ומשפיעני רשת מתחום הקולינריה. במסגרת זו, לראשונה יוקם מתחם תוכן ומתכונים ממותג "סוגת" בתוך בלוג אוכל ישראלי - קרוטית של הבלוגרית ואשת התוכן רחלי קרוט.
יעל פודולסקי: "בשנים האחרונות סוגת מתחזקת מתחמי תוכן קולינארי מצליחים בערוצי האוכל של אתרי תוכן מובילים כמו "וואלה" ו"מאקו" ושיתפה פעולה גם עם אתרי הנשים "סלונה" ו"און לייף. מאז ומעולם הדגש שלנו היה על תוכן מקורי ואיכותי, שיעניק ערך מוסף לגולשים וייתן להם כלים ורעיונות לשימושים במוצרים שלנו. בדיגיטל יש לנו אפשרות לנהל דיאלוג שוטף מול הצרכנים ולתת מענה ולחשוף אותם לתכנים יצירתיים ועדכניים. הבחירה להקים מתחם תוכן בתוך בלוג אוכל הופכת את שיתוף הפעולה הזה מנקודתי לרציף ומחד-פעמי למתמשך ומעמיק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פיהוק
    מיכאל 08/10/2019 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    משרד הפרסום יהושע הרדים את השיווק של יהושע. אפס חדשנות אפס תוכן מעניין
    סגור
  • 1.
    פיהוק
    מיכאל 08/10/2019 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משרד הפרסום יהושע הרדים את השיווק של יהושע. אפס חדשנות אפס תוכן מעניין
    סגור