קצרצרים

אל תצאו 'דבעים': קובי אוז, חנן סביון וגיא עמיר בסרט חדש לטוטו

משה בנימין |  2
טוטו (צילום צילום מסך)
המועצה להסדר ההימורים בספורט - הטוטו - יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום יהושע\TBWA ובכיכובם של סולן להקת טיפקס, קובי אוז, ושחקני עספור חנן סביון וגיא עמיר. הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי-תקשורתי של ה-Winner "אם לא תשלח איך תיקח" ובמרכזו ויכוח בין סביון לעמיר על מי מביניהם הוא יותר "דבע", מעין סוג של פראייר. 
הקמפיין גם ממשיך את הקו המוסיקלי של השנה האחרונה בפרסום הישראלי עם קליפ ושיר בביצועו של אוז.

 

קרדיטים
משרד הפרסום: יהושע/ TBWA
סמנכ"ל קריאייטיב: אור לביא
סמנכ"ל לקוחות: טלי ליבלר
סמנכ"ל הפקה: ענת הררי
סמנכ"ל מדיה: נבו כרמי
סמנכ"ל דיגיטל: עמרי פלד
מנהל קריאייטיב: דייב כהן
ארט: יונתן בלידן, דיויד אונגר
במאי: בן בכר
חברת הפקה: ג'ימיני
מוסיקה: תומר בירן
סופרוויזרית: דניאל ג'ורג
מפיק: אמיר ניסני
תוכן: אלכס סקאילר
בית פוסט: תמיר וייס
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה כסף נשפך על קריאייטיב נוראי
    גרשון 23/10/2019 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובסוף מי שאשם זה הלקוח שאישר את הזוועה הזו, בפרזנטציה, בסטוריבורד באוף ליין ובאון ליין. מצד שני, כספי ציבור אז לך תחשבן. יצאו דבעים
    סגור
  • 1.
    זה נורא (ל"ת)
    מיכאל 22/10/2019 21:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור