קצרצרים

חיים הכט יוביל קמפיין פרסומי של חברת ComSign

כתבי אייס | 
חיים הכט בקמפיין ל-ComSign (צילום אורטל דהן)
חיים הכט נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של חברת הטכנולוגיה ComSign. הקמפיין יעלה בקשת 12, ברדיו, ברשתות חברתיות וביוטיוב. מטרת הקמפיין הדגשת החשיבות בשימוש בחתימה דיגיטלית מהימנה שמזהה את בעל החתימה לעומת חתימות אחרות במסגרתן לא ניתן לזהות בוודאות את זהות החותם וכתוצאה מכך קיים חשש גובר והולך לזיופים, מקרי נוכלות ומרמה.
שרון לוי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של ComSign: "חיים הכט תואם בתדמיתו את ערכי החברה - אמינות, ביטחון ומקצוענות, ולכן הבחירה בו הייתה טבעית. לאחרונה הציבור נחשף למקרי עוקץ הנובעים מחוסר מודעות ליתרונות בשימוש בחתימה דיגיטאלית מאושרת: זיהוי ודאי של החותם, מניעת זיופים, נעילת המסמכים לשינויים, ואחריות לכל חתימה ע"י גורם מאשר מטעם משרד המשפטים. אין לנו ספק שבאמצעות קמפיין זה נעלה את התודעה לציבור על חשיבותה של החתימה הדיגיטלית המאושרת ונמזער את מקרי הנוכלות בקרב אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה