קצרצרים

רק פרסומת אחת – ואז 30 ד' של שקט: הכלי החדש של Spotify

כתבי אייס | 
Spotify (צילום iStock)
חברת ADIO, השותפה העסקית של Spotify בישראל, הודיעה על השקת מוצר פרסום חדש וייחודי בפורמט וידאו המעניק הטבת 30 דקות בלי הפרעות למשתמשים שנחשפו לפרסום. סשן ממומן (Sponsor Session) שייך לפורמט הווידאו ומוגש למשתמשים ייחודיים ומטורגטים ב-Spotify. בעולם הוא כבר זכה לשימוש על ידי מותגים רבים משום שהחסות הייחודית מעניקה ערך למשתמשים תוך כדי חווית ההאזנה.
הסשן הממומן מוגש למשתמשי Spotify במודל חינם ומתחיל בהודעת חסות בסגנון "להאזנה בלתי פוסקת למשך 30 דקות, צפו בסרטון וידאו זה". מיד לאחריה מוגשת פרסומת הווידאו של המותג ולאחריו באנר קליקבילי והודעת "כעת תיהנו מהאזנה בלתי פוסקת במשך 30 דקות". בנק דיסקונט הוא המותג הראשון בישראל שמנצל את הפורמט החדש ויעניק את ההטבה למשתמשים מטורגטים שנחשפו לפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה