קצרצרים

ארטימדיה תרמה מדיה לאייל שני ועזרה לגייס עשרות אלפי שקלים

כתבי אייס | 
ארטימדיה (צילום לוגו)
חברת ארטימדיה - הפלטפורמה להגשת פרסומות בוידאו קידמה בהתנדבות את קמפיין התרומות של אייל שני לארגון נבט, המפעילה את פרויקט "סנדוויץ׳ לכל ילד". שיתוף הפעולה בין השף, הבמאי שחר סגל וארטימדיה הוביל לגיוס עשרות אלפי שקלים עבור הארגון המספק מעל ל- 8 אלף כריכים בכל יום לילדים ברחבי הארץ.
גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "הקמפיין של עמותת נבט עלה במהלך חודשי החגים מה שגרם לנו כחברה להתמודד עם אתגר נוסף שהוא חוסר הריכוז של האנשים כאשר הם עסוקים בבילויים משפחתיים וכו'. למרות כל האתגרים הללו ובעזרת הכלים המתקדמים שלנו הצלחנו לייצר הנעה אמיתית לפעולה ולגייס את מירב התרומות לטובת הילדים". רותם יוסף-גלעדי מנכ"לית ארגון נבט: ״במהלך החגים כאשר אנחנו יוצאים לחופשות וטיולים, אנו מתעדכנים לרוב באמצעות הנייד באתרים השונים. שמחנו לגלות אוזן קשבת ותמיכה יוצאת דופן מצד ארטימדיה להגיע לאותם קהלים באתרים השונים גם בתקופה מאתגרת זו ולגייס תרומות ולקדם את המודעות לפרויקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה