קצרצרים

אחרי הקמפיין הפרסומי: GLAMZ בחר את משרד היח"צ דולפין

כתבי אייס | 
קמפיין GLAMZ (צילום מסך)
משרד יחסי הציבור דולפין של ענת שור ורון שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של אתר ואפליקציית הביוטי החדשה GLAMZ. רק לאחרונה עלה האתר - שהוקם ביוני השנה ומכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד - , בקמפיין פרסומי באמצעות משרד באומן בר ריבנאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה