קצרצרים

אשת השיווק של נובמבר: דפנה נעים שאול

סמנכ"לית שיווק, מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחרה לאשת השיווק של נובמבר על ידי איגוד השיווק הישראלי
אייס |  1
דפנה נעים שאול, מצטיינת נובמבר 2019 של איגוד השיווק הישראלי (צילום שי וידר)
דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק במפעל הפיס נבחרה לאשת השיווק המצטיינת לחודש נובמבר של איגוד השיווק הישראלי, הודות למהלך שיווקי של בניית הצעת ערך חדשה, שהמציאה מחדש את המוצר "מנוי פיס".
מנוי פיס, מוצר ההגרלות הוותיק ביותר של מפעל הפיס, ניצב בפני אתגר - היכולת לייצר רלוונטיות ונחשקות בסביבה תחרותית וצפופה של מותגי המשחקים היומיים והמיידיים. במפעל הפיס הבינו שהגיע הזמן למתיחת פנים מאסיבית למוצר המוכר, וכניסתו של היו"ר החדש, אבגידור יצחקי, היוותה את הזרז המתאים ליציאת המהלך לפועל. בין האתגרים שהציב המוצר היו היותו מוצר פאסיבי בקטגוריה של ריגוש, חוסר אמון בסיכויי הזכייה, הוצאה בטוחה אל מול זכייה אפשרית, חוסר זהות מובחנת ועוד.
בנימוקי ועדת השיווק הוסבר כי "דפנה נעים שאול הובילה מהפכה שיווקית של ממש לאחד המוצרים הייחודיים והמאתגרים ביותר בשוק. תוך חצי שנה מהשקת עולם ההטבות, הפכה נעים שאול את מנוי הפיס למותג נחשק ורלוונטי לצרכן, ולתוצאות מכירתיות יוצאות דופן".
האסטרטגיה השיווקית שהובילה נעים שאול יחד עם הנהלת הפיס הובילה השקת מוצר המכיל גם מנוי הגרלות וגם מועדון צרכנות. כך, בנוסף להגרלות הקבועות, המנויים יכלו ליהנות ממבחר גדול ומגוון של הטבות והנחות בכל רחבי הארץ, אשר מתעדכן על בסיס שוטף וקבוע. הרעיון הוא שההטבות יכסו את עלות דמי המנוי, ובכך יהפכו את מנוי פיס למוצר הגרלות משתלם.
נעים שאול מכהנת זה 5 שנים בתפקידה כסמנכ"לית במפעל הפיס, כאשר קודם לכן שימשה בתפקידי שיווק בכירים בחטיבת המים ב"אלקטרה", חברת כרטיסי האשראי "ויזה כאל" וחברת "נביעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כישרונית ומדהימה
    מירי קליין 03/12/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שאת אשת השנה שלי. מקור להשראה עם לב ענק .
    סגור