חדשות

הרכש החדש של LEADERS: מתן אברמוביץ' ישמש סמנכ"ל לקוחות

חוזר למרכז: אחרי 4 שנים במקאן ואלי שבמצפה רמון, אברמוביץ' מצטרף לסוכנות משפיעני הרשת בתל אביב
עינת שחק |  6
מתן אברמוביץ' (צילום יח"צ)
ימים טובים עוברים על סוכנות המשפיענים לידרס (LEADERS): בשבוע שעבר הכריע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי לאחר מאבק משפטי ממושך, הסוכנות היא בעלת הזכויות הבלעדיות לשימוש בסימן המסחר LEADERS. כעת, מתחדשת הסוכנות בסמנכ"ל לקוחות חדש בשוק הישראלי, מתן אברמוביץ', שעזב את מקאן ואלי.
אברמוביץ' (37) שימש בארבע השנים האחרונות סמנכ"ל הלקוחות של משרד הפרסום מקאן ואלי, השלוחה הדרומית של מקאן תל אביב במצפה רמון, וכמנהל מחלקת הסושיאל של המשרד. בתפקידיו הקודמים שימש כעורך הראשי של אתר העיצוב "בניין ודיור" וכעיתונאי בקבוצות מדיה שונות, בהן קבוצת "הארץ" ומגזין "טיים אאוט".
משפיעני הרשת הוא תחום ההולך ומתחמם בקצב שיא, והפך לפלטפורמה הכרחית בקמפיינים של מותגים מובילים. לידרס, שבבעלות ערן ניזרי ויונתן עראמי, הוקמה ב- 2009 וכיום היא מנהלת את פעילות משפיעני הרשת של מותגים רבים בישראל בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, בהן סמסונג, אלעל, שופרסל, אסתי לאודר ועוד. למשרד סניפים בברצלונה, ברלין, קנדה ובקרוב יפתחו סניפים באסיה. פעילות החברה כוללת פיתוח תשתית טכנולוגית עצמאית שמאתרת משפיענים בכל תחום, כמו גם מתן שירותי סושיאל ותוכן שונים.
ערן ניזרי, מנכ"ל לידרס, בירך על הצטרפותו של אברמוביץ' לסוכנות: "אחרי שנים רבות של היכרות ועבודה משותפת לצד מתן, אנחנו שמחים שהגיעה ההזדמנות לגייס את מתן לצוות ההנהלה הבכיר של המשרד, זהו גיוס חשוב שיעזור לנו להתקדם ולהיות משרד פרסום מהדור החדש, ולהוביל את לקוחותינו למדיות שעובדות באמת".
אברמוביץ' עצמו אמר על השינוי: "ארבע השנים במקאן ואלי היו הרפתקה אחת גדולה ובית ספר גדול מהחיים, כזה שאפשר לי לשלב בין עבודה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם המותגים הגדולים ביותר לבין עשייה חברתית משמעותית. הואלי היה בית, וזכיתי לקחת חלק בשנים חשובות בו עיצב את דמותו. אני רוצה להודות להנהלת מקאן ואלי על השנים בהן ניתנה לי האפשרות להיות חלק מהמפעל המופלא הזה. הגיע הזמן להרפתקאות חדשות ואתגרים חדשים ועם הרוח הזו בגבי אני מצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום המשפיענים במטרה להוביל את הסוכנות להישגים חדשים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קסם של אדם
    איריס זילברמן 12/2019/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכיתם באיש מקצוע מעולה, נעים הליכות\ המון בהצלחה מתן !!
    סגור
  • 5.
    WOW (ל"ת)
    אחד שלא יודע כלום 12/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עשה בשכל כשהתרחק ממקאן (ל"ת)
    מיכאל 12/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    זכו בטוב ביותר (ל"ת)
    אחד שיודע 12/2019/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    זכו בטוב ביותר ללא ספק
    לילך ארז 12/2019/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בהצלחה מתן. עם הכישרון, היצירתיות והלב הגדול שלך תגיעו כולכם הכי רחוק שיש. תותח על!!!!!
    סגור
  • 1.
    מתן התותח
    נעמי 12/2019/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תותח על ומקצוען זכיתם !
    סגור