קצרצרים

איפה הריבה של פעם? תחום הדיגיטל מגיע לסופגניות

רולדין מגבירה נוכחות לקראת חג החנוכה ומשיקה משחק מציאות רבודה לפייסבוק ולאינסטגרם בפיתוח משרד הדיגיטל קניבל מדיה 
אייס | 
רולדין 2019 (צילום רונן מנגן)
מלבד תוספות יצירתיות לסופגניות, לקראת חנוכה רשת רולדין יוצאת במהלך שיווקי חדש: משחק מציאות רבודה לפייסבוק ולסטורי באינסטגרם תחת השם "סופגנימאניה". את המשחק ניתן לשחק בנייד בלבד, והוא בנוי על פילטרים המורכבים ממבחר הסופגניות שרולדין מציעה השנה.
במהלך המשחק, המשתתפים צריכים לאסוף כמה שיותר סופגניות למארז וירטואלי אשר זז בהתאם לתנועות הראש של השחקן. המנצח הוא בעל הניקוד היומי הגבוה ביותר ויוכל לזכות במארז סופגניות (מציאותי) של רולדין. 
המשחק פותח על ידי משרד הדיגיטל קניבל מדיה בעלות של 30 אלף שקל עבור פלטפורמת המציאות הרבודה של פייסבוק – Spark AR hub, לאחר שבחנוכה בשנה שעברה יצר המשרד עבור הרשת מהלך ממותג של סטיקרים לווטסאפ. המשחק עמד בכללים והחוקים של פייסבוק ואינסטגרם וקיבל את אישורם. מדובר בהליך שלוקח מספר ימים מרגע הגשת הפילטרים, ולעיתים הפלטפורמות מבקשות לבצע תיקונים או מעכבות את עליית הפילטרים, דבר אשר עלול לסכן את הקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה