חדשות

אבי ניר מככב זו השנה השלישית ב-500 המשפיעים של ורייאטי

המגזין הבינלאומי פרסם את רשימת המשפיעים לשנה החולפת ומנכ"ל קשת מופיע בה בפעם השלישית ברציפות. עוד ישראלים ברשימה: חיים סבן ופטריק דרהי
אייס |  2
אבי ניר, מנכ"ל קשת (צילום Jeff Kravitz Filmmagic for HBO)
מנכ"ל קשת, אבי ניר, נבחר זו השנה השלישית ברציפות לרשימת 500 המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין וראייטי, אחת הרשימות היוקרתיות של תעשיית הבידור ושוק התקשורת הבינלאומי. על פי המגזין, ניר הוא מי ש"הוביל את קשת הישר להצלחתה הבינלאומית".
ניר, מנכ"ל קבוצת קשת הכוללת את ערוץ קשת 12, הזרוע הבינלאומית קשת אינטרנשיונל והזרוע הדיגיטלית Mako, קטף השנה גם את פרס החזון של פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס כאות הוקרה על פועלו בתעשיית התוכן העולמית.
"ניר תמיד סומך על תחושות הבטן שלו, מה שהוביל את קשת הישר להצלחתה הבינלאומית. מוכר בישראל כגאון עם אינסטינקט של כדור בדולח לתוכן. מאז שהפך למנכ"ל קשת, החברה פרצה גבולות מבית ובעולם", נכתב בנימוקי השופטים לבחירתו.
בשנה שעברה הופיעו ברשימה לצד ניר גם גל גדות והמפיק ארנון מילצ'ן, והשנה מככבים  פטריק דרהי, חיים סבן וגיא עוזרי. מלבדם, ניתן למצוא גם את מריל סטריפ, גווינת' פלאטרו, ביונסה, מארק צוקרברג, טים קוק, מרטין סקורסזה ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא משהו שיש להתגאות בו
    דנה 12/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יותר מידי שנים על אותו כסא באותה החברה. קשת לא מתקדמים, רייטינג נמוך מאוד (ולא יחסית לערוץ 20 הכושל) דווקא הדבר היחיד המעניין שעשו זה טיפוח ערוץ 24 שהפך להיות ערוץ נישתי מעניין בהחלט.
    סגור
  • את מצחיקולה (ל"ת)
    מיכל 12/2019/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור