קצרצרים

גוגל אדס מבטלת את מערך התמיכה ברשתות החברתיות

מפרסמים בגוגל אדס שיפנו לשירות הלקוחות בטוויטר או בפייסבוק ינותבו לטופס פנייה מקוון. המהלך ייכנס לתוקף החל מה-1 בינואר 
אייס | 
מערך תמיכה מקוון (צילום Tumisu from Pixabay)
החל מה-1 בינואר 2020 גוגל תפסיק את שירותי התמיכה במודעות ברשתות החברתיות. מפרסמים שינסו ליצור קשר עם מערך התמיכה בפייסבוק או בטוויטר יופנו לטופס מקוון בו יתבקשו להעביר את פנייתם. 
כעת בעמוד הפנייה המקוון, על המפרסם לציין את מהות הבעיה או הבקשה ולנסח אותה עד 100 תווים. בשלב הבא עליו לבחור מבין 5 קטגוריות אפשריות או קטגוריה נוספת של בעיה אחרת.  לאחר מכן המשתמש יופנה לפתרונות לבעיות נפוצות שעלו בקרב מפרסמים אחרים, ולבסוף, אם המענה בטופס אינו מספק, יוכל הלקוח לפנות במייל.
ביטול שירות הלקוחות לגוגל אדס בסושיאל מהווה המשך למהלך שביצעה החברה מוקדם יותר השנה, במסגרתו העבירה את מערך התמיכה למענה באמצעות טפסים מקוונים.
עבור המפרסמים, רשתות חברתיות הן אמצעי מהיר ויעיל לקבלת מענה והבהרות בנושאים שונים הרלוונטיים למודעות וייתכן כי מהלך זה יאט את זמן התגובה עבור המשתמש. מנגד, לטענת גוגל, הסיבה לשינוי היא דווקא ייעול מערך התמיכה ללקוחותיה, בצד יצירת אבטחה הדוקה יותר אשר תסייע להתמודד עם ספאם ועם פישינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה