קצרצרים

איש השיווק של דצמבר: ראש מטה השיווק של הפועלים - אסף אזולאי

איגוד השיווק הישראלי נימק את הבחירה באזולאי בכך שתוך פחות משנתיים התווה אזולאי גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי
אייס |  1
אסף אזולאי (צילום שאולי לנדנר)
איגוד השיווק הישראלי בחר בראש מטה השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, לאיש השיווק של דצמבר 2019. בין הסיבות לבחירתו מונים באיגוד השיווק את המהלכים האסטרטגיים למיצוב הבנק כמותג צעיר וחדשני.
באיגוד נימקו את הבחירה באזולאי בכך שתוך פחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק הפועלים, התווה אזולאי גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות האיקומרס והטכנולוגיה, ובנוסף, בדרך שבה המותג מתקשר עם לקוחותיו ובפרט עם דור העתיד. לדברי הוועדה, אסף הניח יסודות חזקים לבניין העתיד המאתגר הצפוי לבנק הפועלים בזירת הבנקאות התחרותית בשנים הבאות.
הגישה האסטרטגית החדשה של אסף אזולאי נשענה על שלושה עקרונות: לפרוץ לחיי הלקוח הצעיר עם הצעות ערך משמעותיות שייקלו על חייו, ישפרו תהליכים שנתפסים כמורכבים ויעניקו מענה לצורך בבנקאות נוחה ופשוטה; להיות השחקן הראשון שעולה למגרש עם הצעת ערך איכותית על מנת לייצר יתרון בתוך הסביבה התחרותית; לשבור את הפרדיגמה שבנק חייב לדבר בטון רציני ו"בנקאי" ולעבור לתקשורת שיווקית קצבית ובועטת עם קריצה והומור עצמי.
בחירתו של “איש השיווק של החודש” הפכה למותג המוביל של איגוד השיווק הישראלי. ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות שופטת את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הוועדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת תותח מה יש להגיד (ל"ת)
    מפרגנת 12/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור