חדשות

מהבינתחומי לרדיו תל אביב: "היי-טק בפקקים" עוברת דירה

תוכנית הרדיו שמוביל היזם אדר חי תשודר ב-12 בצהריים בימי חמישי בתחנה התל אביבית ותעסוק בעולמות הטכנולוגיה וההיי-טק המקומי
אייס |  2
צוות היי-טק בפקקים (צילום מערכת היי-טק בפקקים)
תוכנית הטכנולוגיה "היי-טק בפקקים" עוברת לרדיו תל אביב לאחר מספר שנים ששודרה מאולפני המרכז הבינתחומי הרצליה. התוכנית, שעוסקת בתעשיית ההיי-טק המקומית, תשודר ברדיו תל אביב בכל יום חמישי בשעה 12 בצהריים ותועבר במקביל בפייסבוק לייב.
להיי-טק בפקקים קהל מאזינים מפולח וממוקד והיא משלבת בין האזנה לשידור החי ובין האזנה מאוחרת (AOD) לתוכניות המלאות ולראיונות עם בכירי התעשייה המתארחים באולפן. בשנתיים האחרונות עולות התוכניות גם לאתר "כלכליסט" ומועברת גם בפייסבוק לייב בעמוד של כלכליסט.
את "היי-טק בפקקים" מוביל יזם ההיי-טק אדר חי יחד עם צוות שדרנים הכולל את אורי טולידאנו, יזם ופודקאסטר, שקד דמבו, מפתח תוכנה,  קרין רביב, מנהלת פיתוח עסקי המתמחה בשוק הסיני ונירית כהן, מומחית לעולם העבודה העתידי. התוכנית תמשיך לעסוק בחידושים בעולמות ההיי-טק והחדשנות ותכלול ראיונות עם בכירי ההיי-טק הישראלי.
רועי כ"ץ, סמנכ"ל התוכן של רדיו תל אביב, מסר: "היי-טק בפקקים מזוהה עם חדשנות, יזמות ועומק ותשתלב באופן טבעי בלוח השידורים של רדיו תל אביב. אנחנו מודים לרדיו הבינתחומי על המעבר של התוכנית ושמחים לקבל אלינו מוצר רדיופוני משובח ורלוונטי. קהילת ההיי-טק הישראלי שמזוהה שנים עם רדיו תל אביב ומאזינה בכל יום לטייכר וזרחוביץ', גורי אלפי, עינב גלילי ואופירה וברקוביץ', תהנה עכשיו מסיבה נוספת לא להעביר תחנה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש אחד במדינה שיודע מי רועי כץ?
    מנדי 12/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואיך קיבל תואר סמנכ״ל תוכן ברדיו כלשהו? רק שאלה אני כי גוגל מבהיר שמדובר בכלום ובשום דבר. אחר כך במחשבה שניה אני עוד שאלה: רדיו תל אביב האזנה של פרומיל מרדיו ללא הפסקה. Urdestand?
    סגור
  • 1.
    פרגון להיי טק בדרכים
    שרהלייאתים 12/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאישה העוסקת בחינוך ולא בהייטק אני מוצאת שהתוכנית רלוונטית מתמיד, מאוד מעניינת ,מעשירה ומרחיבה אופקים . כל הכבוד ליזם .אדר חי. יישר כח
    סגור