חדשות

אלעד ברינדט-שביט עוזב את פייסבוק ישראל ועובר למטה בלונדון

סמנכ"ל הלקוחות של פייסבוק ישראל צפוי להוביל את תחום הלקוחות הטכנולוגיים הגלובליים של פייסבוק באירופה. במקביל, גיא מייבום ימונה לסמנכ"ל לקוחות ויהפוך לחבר הנהלה
אייס |  1
אלעד ברינדט שביט (צילום פייסבוק)
פייסבוק ישראל הודיעה כי סמנכ"ל הלקוחות של החברה, אלעד ברינדט-שביט, עובר לתפקיד בכיר במטה החברה בלונדון. ברינדט-שביט צפוי להוביל את תחום הלקוחות הטכנולוגיים הגלובליים של פייסבוק באירופה ולנהל את הקשר מול חברות כמו אמזון, נטפליקס וסמסונג.
במקביל הודיעו בחברה, כי גיא מייבום, יצטרף לצוות ההנהלה של פייסבוק ישראל ויכהן כסמנכ"ל לקוחות ויוביל את כל היחידות שעובדות עם חברות קונסיומר טק. מייבום יצטרף אל ניר אורן, סמנכ"ל לקוחות בחברה, שמוביל את העבודה מול קרנות הון סיכון ועובד עם חברות בתחומים של פינטק, health tech ו-B2B.
ברינדט-שביט כיהן בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות החברה, היה אחראי על יחסים עם קרנות הון סיכון וכיהן כחבר הנהלה בפייסבוק ישראל. ברינדט-שביט הצטרף לפייסבוק אירלנד כמנהל לקוחות ב-2011 שם הוא לקח חלק בהנחת היסודות לפעילות פייסבוק בשוק הישראלי. עם פתיחת המטה בתל אביב ב-2014 הוא מונה לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות.
במסגרת תפקידו, ברינדט-שביט פיתח תוכניות שאפשרו לסטארט-אפים ישראליים להיחשף ללקוחות ברחבי העולם באמצעות פייסבוק ואינסטגרם. כמו כן, היה אחראי לקשר הישיר עם משקיעים וקרנות מהארץ ומחו״ל, במטרה לעודד השקעות בחברות ישראליות גלובליות.
מייבום הצטרף לפייסבוק לפני ארבע וחצי שנים במהלכן הוביל, בין היתר, את תחום ה-Performance Agencies של פייסבוק. כיום מייבום מוביל את תחום ה-Consumer Tech בפייסבוק ישראל, שכולל שלוש יחידות עצמאיות.
מייבום מצטרף לצוות הנהלת פייסבוק בישראל שכולל את מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני, סמנכ"ל הלקוחות ניר אורן, סמנכ"לית השיווק ענת אלחנני, סמנכ״לית שיווק המנהלת את הפעילות השיווקית של פייסבוק בישראל, סמנכ"ל שוק מקומי ומותגים גלובליים עידו דותן וסמנכ"לית תקשורת ומנהלת תחום קהילות מעין שריג.
מנכ״לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, מסרה: "בשש השנים האחרונות הייתה לי הזכות לעשות עם אלעד את מסע הבנייה של פייסבוק בישראל. אני מאוד גאה באלעד ובטוחה שהניסיון העשיר שלו בעבודה עם סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות יהיה הבסיס להצלחתו בעבודה מול חברות אינטרנט אירופאיות. אני מתרגשת מהמינוי של גיא מייבום לסמנכ״ל החדש בצוות.
"גיא מגיע עם ניסיון עשיר של עבודה עם סטארט-אפים בכל שלבי הצמיחה שלהם, ואין לי ספק שהתרומה שלו לעבודה של המשרד תהיה מאוד משמעותית".
ברינדט-שביט, מסר: ״בשש השנים האחרונות פייסבוק ישראל הפכה להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה של ה-Startup Nation. אני גאה להיות חלק ממקימי פייסבוק ישראל ומהעשייה הרבה שהובילה לצמיחתם ולהצלחתם של חברות סטארט-אפ ישראליות ולייצר בישראל אלפי מקומות עבודה חדשים.
"אני מודה לעדי על האמון, העבודה המשותפת והחזון, ובטוח שהיא והצוות המוביל של פייסבוק ישראל ימשיכו במשימה שהצבנו לעצמנו – להיות הגשר שמחבר בין חברות טכנולוגיה ישראליות לעולם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפוס נאלח ומניפולטור (ל"ת)
    טימור 12/2019/31
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור