חדשות

עמרי שינפלד מצטרף ל-JVP של אראל מרגלית

יועץ התקשורת של שר האוצר לשעבר, משה כחלון, ישמש מנהל מערך התקשורת של הקרן ויחליף בתפקידו את ניסן זאבי שינהל את הזרוע הצפונית של JVP
אייס |  2
אראל מרגלית (צילום אבי שאולי)
קרן JVP מצרפת את עמרי שינפלד כמנהל התקשורת של הקרן במקומו של ניסן זאבי. בנוסף לניהול מערך התקשורת של JVP, ינהל שינפלד את עבודת התקשורת של היוזמות החברתיות של מייסד ויו"ר הקרן אראל מרגלית, בהן עמותת 'בקהילה' ויוזמה לאומית. שינפלד מגיע לתפקיד לאחר ששימש יועץ תקשורת לשר האוצר משה כחלון.
זאבי שמילא את תפקיד מנהל התקשורת בשנתיים האחרונות, כתושב הגליל העליון, יוביל וינהל את פעילות האימפקט והפיתוח הכלכלי בתחומי הפודטק והאגריטק בצפון. "ברצוני להודות לניסן זאבי על שנים של הובלה תקשורתית מצוינת והישגית. כעת יוביל ניסן, תושב אצבע הגליל, פעילות יזמית בצפון שיהיו לה השלכות חברתיות וכלכליות משמעותיות לעתיד הצפון" אמר על חילופי התפקידים אראל מרגלית. "עמרי יצטרף לפעילות הענפה שלנו וכירושלמי הוא יהיה שותף מלא לעבודתנו ארוכת השנים למען ירושלים לצד העבודה בנגב ובגליל. עמרי מביא ניסיון מוערך ביחסי ציבור ותקשורת ואני מאחל לו הצלחה רבה בהובלת העבודה התקשורתית של JVP והיוזמות החברתיות".
קרן JVP דורגה ע"י חברת המחקר Preqin כאחת מעשר קרנות הון הסיכון המובילות בעולם על ביצועיה. מאז היווסדה ב-1993 על ידי מרגלית, גייסה סך כולל של למעלה מ- 1.4 מיליארד דולר, והשקיעה ביותר מ- 140 חברות והובילה עשרות אקזיטים והנפקות בנסד"ק.
הקרן מפעילה מרכזי מצויינות מובילים בישראל; ברובע המדיה בירושלים, במרכז הסייבר בבאר שבע וכן בניו יורק. מרכזי החדשנות של JVP מהווים אבן שואבת לבניית שיתופי פעולה אסטרטגיים מול סקטורים רבים וחברות טכנולוגיה מרחבי העולם.
"אני שמח ונרגש להצטרף לאחת מקרנות הון הסיכון המובילות בעולם. אראל מרגלית הוא ממובילי ההייטק הישראלי, והעבודה איתו תהיה אתגר גדול וחשוב. לקרן JVP יש רקורד מוכח בהשקעותיה לאורך עשרים וחמש שנות קיומה, וזכייתה במכרז להקמת מרכז הסייבר העולמי בניו יורק לאחרונה, היא עוד הוכחה לכך" אמר שינפלד. "מעבר לעבודה העסקית, היוזמות החברתיות של אראל מרגלית מייצרות אימפקט חברתי בהבאת ההייטק והיזמות הטכנולוגית לירושלים ולפריפריה, בשורה חברתית וציונית מהמדרגה הראשונה שאהיה גאה להיות שותף לה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האדם הנכון במקום הנכון
    ינון ניר 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    בהצלחה לעמרי! כשרון ויכולות מעולים.
    שמוליק 01/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מינוי מוצלח וחשוב ב-JVP. עמרי בעל רקורד מוכח של חשיבה וניהול יחסי ציבור ותקשורת ברמות הגבוהות ביותר יתרום כשרונותיו והבנתו לקרן ההשקעות הגדולה בישראל. תרומתו בתחום החברתי תחזק את פעילותה החשובה של JVP גם בתחום החשוב הזה בנוסף לתחום העיסקי טכנולוגי. יישר כח והרבה הצלחה!!!
    סגור