חדשות

הזהב של השכונה: רדיו תל אביב חוגג 9 שנים לתוכנית "הכל זהב"

תכנית הנוסטלגיה והזמר העברי בהגשת תומר סגיס תחגוג בשישי ספיישל הצדעה ללהקות הצבאיות. אורח מיוחד באולפן: ששי קשת

אייס | 
תומר סגיס (צילום מייקל פלוצ׳ק)
"הכל זהב", תכנית הנוסטלגיה והזמר העברי של רדיו ת"א 102FM בהגשת תומר סגיס, תחגוג מחר (ו') תשע שנים לעלייתה לאוויר. ספיישל יום ההולדת יעמוד בסימן הצדעה ללהקות הצבאיות, ולרגל המאורע באולפן יתארח כוכב להקת הנח"ל, ששי קשת.
קשת, המשמש כיום כמנהל האומנותי של תיאטרון היידשפיל, אמר לסגיס במהלך התכנית כי אינו פוסל את הרעיון לתרגם חלק משירי הלהקות הצבאיות ליידיש ולשלבם ברפרטואר של התיאטרון.

מימין: תומר סגיס וששי קשת. צילום: אלעד ויונטה
"אנו שמחים זו השנה התשיעית ברציפות, להביא מדי שבוע את ניחוחה של ארץ ישראל הישנה והטובה תוך הצדעה ליוצרים, לאמנים וכמובן לשירים שעיצבו את תרבותנו במהלך השנים. ברוח הזו אנו שמחים לחגוג את יום הולדתה של התכנית, עם הצדעה לשירי הלהקות הצבאיות שהפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי ולארח את כוכב העל של להקת הנח"ל ששי קשת, שהפך לאייקון תרבותי ובעל זכויות רבות בעולם השירה והמשחק הישראלי", אמר מגיש התוכנית, תומר סגיס.
התכנית "הכל זהב", זכתה בשנת 2017 בצל"ש אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות על שימור וטיפוח הזמר העברי הישן, משודרת במקביל ברדיו ת"א, רדיו חיפה וברדיו גלי ישראל, מדי שישי בשעה 06:00 בבוקר, ובשידור שני בשבת בשעה 07:00 בבוקר (השידור החוזר ברדיו ת"א בלבד).
בספיישל ישודרו סיפורים מאחורי הקלעים של הווי להקת הנח"ל, ינותח סוד קסמן של הלהקות הצבאיות, ורוחל'ה שיין ארגמן, כוכבת להקת חיל האוויר, תספק פרטים עסיסיים על מלחמות האגו בין הלהקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה