חדשות

ספיבק תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של "ביירן מרקט"

הרשת המתמחה באוכל רחוב בווארי בחרה במשרד בבעלות איש יחסי הציבור עידן ספיבק להוביל את הפעילות התקשורתית והאסטרטגית של החברה
אייס | 
עידן ספיבק (צילום אפיק גבאי)
משרד "ספיבק - תקשורת שיווקית וקריאייטיב" ינהל את הפעילות התקשורתית והאסטרטגית של רשת "ביירן מרקט" המתמחה באוכל רחוב בווארי.
רשת ביירן מרקט הוקמה בשנת 2013 על ידי קבוצת "סופרים-ניהול מותגים". הסניף הראשון של המותג נפתח בשרונה מרקט. כיום מונה הרשת 5 סניפים בארץ וסניף בטרמינל 3 בנתב"ג, ובקרוב צפויים להיפתח סניף נוסף בכרמיאל וסניפים נוספים ברחבי הארץ. מלבד זאת הרשת נמצאת במגעים לפתיחת סניף מעבר לים.
אין זה שיתוף הפעולה הראשון של הקבוצה עם משרד הפרסום. ברשות הקבוצה מסעדות נוספות כמו מסעדת הבשר פיטמאסטר בפתח תקווה והמסעדה החדשה במלון אינדיגו היוקרתי ברמת גן, המטופלות על ידי המשרד אף הן.
"ספיבק תקשורת" בבעלותו של איש יחסי הציבור עידן ספיבק, מתמחה מזה 12 שנה ביחסי ציבור, שיווק וקראייטיב. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הקולינריה, משקאות, פסטיבלים, אירועים וסגנון החיים. בין לקוחות המשרד ניתן למצוא את יקב תשבי, חברת השוקולד ולרונה, חברת חומרי הגלם הספרדית סוסא, מסעדת טקסס ברביקיו ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה