קצרצרים

ספרייט מרחיבה את השת"פ עם עידו ברטל גם לטלוויזיה

המותג מבית קוקה קולה לא מסתפק בסרטונים שעשו עם השחקן והיוצר לדיגיטל והוא צפוי לככב כעת בפרסומות מטעמם גם בטלוויזיה תחת המסר: Sprite with the lemon effect 
אייס | 
עידו ברטל. ספרייט (צילום יחסי ציבור)
מותג המשקאות הבינלאומי ספרייט, מבית קוקה קולה ישראל, מרחיב את שיתוף הפעולה שלו עם השחקן והיוצר עידו ברטל, ומעלה עמו קמפיין טלוויזיה שהמסר שלו הוא: Sprite – With the lemon effect.
ספרייט וברטל משתפים פעולה כבר תקופה, אך עד כה מדובר היה רק בזירה הדיגיטלית, עם סרטונים מזדמנים. כעת, הם מעלים מדרגה, ובצוותא עם הצוות של באומן בר ריבנאי, ינסו להעביר ולחדד מה הוא בעצם ה-Lemon Effect.
הקמפיין צפוי לכלול סרטונים מצחיקים ומרעננים כמו הסרטון הזה:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה