קצרצרים

תקציב המדיה של אסם בדרך מכרז?

ב"גלובס" מפרסמים היום כי החברה, אחת המפרסמות הגדולות במשק, שוקלת לצאת למכרז על ניהול תקציב המדיה שלה, שמוערך בכ-80 מיליון שקלים בשנה. כיום מנוהל התקציב על ידי יוניברסל מקאן
אייס | 
אבי בן אסאייג (צילום דרור סיתהכל)
"גלובס" מפרסם היום כי בהנהלת אסם מנהלים בשבועות האחרונים סדרת פגישות עם מנהלי חברות המדיה הגדולות במטרה לבדוק אפשרויות אחרות מעבר ליוניברסל מקאן, שרוכשת עבורה את המדיה כיום.
אסם היא אחת המפרסמות הגדולות במשק ותקציב המדיה שלה מוערך בכ-80 מיליון שקל. מערך הפרסום של החברה אמנם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום שונים (מקאן, גיתם, גליקמן שמיר סמסונוב ו-JWT), אך רכישת המדיה מבוצעת כולה על ידי יוניברסל מקאן.
ההערכה היא כל חברות המדיה של המשרדים הגדולים עשויות להשתתף במכרז, אם יצא כזה, מלבד יוניון מדיה, המבצעת את רכש המדיה עבור המתחרה הגדולה של אסם – חברת שטראוס.
עם זאת, על פי הפרסום ב"גלובס" המחיר שמשלמת כיום אסם ליוניברסל מקאן הוא נמוך מאוד מעצם היותה מפרסמת ענקית, ולא קל יהיה להניח בפני החברה הצעה אטרקטיבית יותר ממה שהיא משלמת כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה